UCU SİZE DOKUNMAYAN DEĞNEK

  İlham gelir mi? İnsana ilham gelmez. İnsan ilhamla doğar. Bazı yollara girilmez, o yola düşülür. 

  Bir anda büyük patlama olur sende, beyninde .. Bir ses duyarsın ne oluyor  birisi resmi açıklama yapsın duymamış olamazsınız der etrafta dövünürsün, aval aval yüzüne bakarlar. Anlamıyorsunuz deyip muhatap alıp anlatmaya çalışırsın patlamayı izah edecek kelime olmamasına rağmen. Ben duymuyorum kardeşim derler sana, ben sağırım, gönüllü sağır. Ben duymanı sağlayayım çıkar pamuklu kulaklıklarını dersin yok ben düşünmüyorum derler. Şayet duyarsam, düşünürsem değişmem gerekir buna hazır değilim ben geldiğim gibi gitmek istiyorum derler. Ben öyle düşünmüyorum diyenler de çıkar, genelde farklı pencerelerden yorumladığını sanır bu kitle fakat özünde yorum falan yoktur. Copy paste yapar koyarlar önüne. İkinci bir cümleyi bile hak etmeyen o kadar müsvedde var ki. Nezaketen kendi nefsimi de katayım hadi bu müsveddelere.

Ucunun kendine dokunma ihtimali olan tüm değneklerden uzak duran müsveddeler, o değnekler size bir gün girecek bilginiz olsun, size dokunmayan yılan sizi sokacak...

Bedia Ak..

Yorumlar

Popüler Yayınlar