EKMEK YAPMAKLA OLMAZ BU İŞLER, ŞİMDİ BEN MUTFAĞA GİDİYORUM...

Gökyüzü başının  üzerinde fakat bakmıyor.  Nazım Hikmet'in dediği gibi gökyüzünü başımın üzerinde görmek bana yasak.Sanki dışarı çıkma hakkımız elimizden alınmış gibi, oksijensiz kaldınız değil mi ? Meğer kendimizi tanımıyor, nasıl vakit geçirilir bilmiyormuşuz. Kitap okumaya vaktim kalmıyor diyen embesiller kitap okumaya meydan okuyor. Hamur işleri gibi taraklarda bezim yok diyenler ekmek yapıyor. Bir sürü derdim var bir de durup düşünmeye vakit ayıramam diyenler düşünmekten kafayı sıyırdı. Hepimize geçmiş olsun. Dışarı çıkma hakkımız varken çıkmamayı seçtiğimizde özgürmüşüz de haberimiz olmamış. Her kahve içtiğimizde özgürlüğümüzü kutluyormuşuz meğer.

Herkes tek bir dakika bile boş bırakmadan ailecek programlar yapıyor, Eğitim, okuma, oyun,serbest zaman.Tahammül edemedik boşluğa, durmaya, düşünmeye, dinlemeye, en doğrusu doğayı dinlemeye. Doğa kendini yeniliyor dışarıda, siz de kendinizi yenileyin işte. Evvelden yönlendirilmeden çalışmak, yönlendirilmeden yaşamak istemiyor muyduk? Alın işte. Yetki ful bizde, EVDE ne yaparsanız yapın.Sıfır yönlendirme, sıfır istek, sıfır zorunluluk. Alın size özgürlük, modern köleler! Hayatınızda ne yolunda gidiyor bir göz atın, ne gitmiyor bir bakın, görerek bakın,  ekmek yapmakla olmaz bu işler. Şimdi ben mutfağa gidiyorum, haftalık ekmek bitti, hamur yoğuracağım.. Selametle..

Bedia Ak..

Yorumlar

  1. Ak Bediş'ten pakça yazı.. Lakin taçlandırma menşeinin ve taç kelam kişisinin seçimine dikkat etmek gerekiyor. Bazı isimlerin, "hoş yazı"da bulunması kirlenmesi için yetebiliyor..
    Selam ve sevgiyle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar