papatya."kendi yazım"

Olmaması gereken şeyler oldu.Yaşaman gereken fakat yaşamadığın şeyler gibi.Evden çıkıp,saatlerce bir amaçla gideceğin yere gidip amacına ulaşmaya çeyrek kala geri dönmek gibi.İçinde bulunduğun hiçbir duruma yakışmıyorsun dedi.İçinde biryerlerde çürüyen bir cevher var fark etmedin mi hiç ?Önce sen paslandırmışsın cevherini sonra diğerleri paslı cevhere konmuş işte.Saat 21:51.Yürüyorum.Yürümemem gereken bir yerde.Yerler fena ıslak ve saçma döngü burnunun ucunda Müzeyyen.Yürürken ayağıma bir şey takıldı eğilip baktım kaldırımın içinden papatya açmış sevgiyle baktım papatyaya sonra bi alay lanet okuyarak uzaklaştım.
Vazgeçemediği eşyaları var mahlukların.Sen mesela,sarı örgülü şalından ayrılmıyorsun.
 İnsan mutsuz olunca çaydanlığa bile ağlıyormuş diyorlardı geçen.Bazı hisleri de hapis cezasına çevirelim tam olsun.
Kendiyle çelişen insandan zarar gelmez reis.Gördüm,yaşadım.Bugün de başkaları adına üzüldük,şükür.

Yorumlar

Popüler Yayınlar