hayal kurmak üzerine...

 Bugün hayal kurmak üzerine bir kaç şey aktaracağım. Dünün hayali, bugünün hakikati der Peyami Sefa.. Ne doğru ve ne umut verici bir cümle değil mi? İnsanın amacı kalmazsa manası da kalmaz ki yaşamaya devam edebilsin. Herhangi bir şeyin olmasını istemek, bunun için çabalamak, uğruna dualar etmek ve sonsuz tevekkül ile olmayacak şey yoktur zannımca. Her duamız olmaz yada dualar başka türlüde kabul edilir orası apayrı bir konu başlığı. Ben hayal kurmaktan bahsediyorum. Kotasız tahayyülden söz ediyorum. İnsanın uyanma sebebinden, başını yastığa koyarken hülyalar görebilme sebebinden bahsediyorum. Kurumsalda çok klişeleşmiş fakat sormaktan  yine de vazgeçilmeyen bir soru vardır. Beş yıl sonra kendini nerede görüyorsun? Hadi bunu küçültelim, seneye nerede görüyorsun kendini? Cevabın varsa varsın.. Hayal kuracak kadar sevmiyorum bu hayatı'cılar gelmeden şunu tekrarlayım. DÜNÜN HAYALİ, BUGÜNÜN HAKİKATİDİR.

Bedia Ak..

Yorumlar

Popüler Yayınlar