NEYSEK OYUZ (kendi yazım)

Bu yazı, kendimi kendime bir tür savunma, kabulleniş,  iyi olmuşum ya ben deme şeklidir. Muhataplardan alınan etkiye tepkidir. Okuyan yine de istediği şekilde algılayabilir. Ucu çok açıktır. Kendimin bile emin olmadığı bu satırları yazmaktan kendimi alıkoyamıyorum.Yolun yarısında olduğumu sanan ben henüz yolun başına bile gelemediğimi anladığım gün tekrar yazacağım.Kendini fazla önemseyen, önemsiz biri olarak yazıyorum şimdilik. Büyük ironilerle....

Tecrübe dediğimiz yılları acıyla  öğrenmedim. Eskisi gibi olmadığında ya da her zaman şaklabanlığına alışmış insan topluluğuna hitap etmek yorucu olabiliyor. 

  Değişmek büyük külfet toplumda. Değişime değişim  gözüyle bakamıyorlar da hayat sana ne yaptı diye dramatize etmek daha zevk verici sanırım. Bir şeylerin oturması için, olgunlaşmak için, büyümek için, doymak için hayatın sana hoyrat davranmasına gerek yok. Bir şeyler yaşamana gerek yok.Kötü olaylar örgüsünde akıllanmana da gerek yok .Belki dramatize etmeye bayıldığınız senaryodan  çok daha papatyalı bir hayat yaşadığı için aklı başındadır insanların. Bir düşünün bunu...

Akıl yaşta değil baştadır Atasözüne katılmıyorum. Akıl tam olarak da yaştadır. En azından benim için. Olaylara daha ibretvari bakmak, yaşlılığın verdiği bir refleks değil, şükür ki erken farkında olmaktır. Maneviyatına dikkat etmek bağnazlık değil aksine modern dünyada kendin kalabilmektir.Önceden bağıra bağıra yaptığın işlerin şimdi bahsinin bile geçmemesi geçmişini unuttuğun anlamına gelmez, saygılı olun ! Yine önceden yaptığım şeyleri yapanı görünce yargılamam, küçümsemem, şaşırmam kendime olan küstahlığımdandır. Kimseyi ırgalamaz.

Enerjimi kaybetmedim, aksine bu zamana kadar hissetmediğim kadar enerji hissediyorum. Bilinci kapalı boş boş gezdiğim her saniye için pişmanım ve pişmanlık duymaktan gurur duyuyorum. Böyle ömür mü geçer eğlenmene bak diyenleri erdeme davet ediyorum.

Kaygısız olarak yaşamak hayatın en güzel ama bir o kadar da en çirkin duygusu. Her ikisinin de çizgileri var aşabilene helal olsun.Tekrar dünyaya gelsem bilincim açık olarak gelmek isterim,şu anki halimden ultra bir vaziyette olmak isterim. Bilmiyorum halinden memnun olana denk gelmedim hiç. Ama gerçek şu ki neysek oyuz....

Yorumlar

  1. Bir genç kızın olgunluğa yürüyüşü olmuş bu yazı azizim.20 li yaşların en başında taniyinca seni şimdiki yazınla daha cok gurur duyiyoru..evet akıl yaştadir,ama iste bu yaşlara gelince baştadır.lakin sen deli dolu olmuskende orjinaldin,şi.diki olgunluğunda da bu denli orjinal kalabilmissin...duygularını açikca ifade edebilmek gibi bir marjinalliğin var...kir.adan incitmeden...yazilarinda bile geciyor samimi duygularin...çünkü neysen o'sun...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar